لبخند شیک























♥عاشق دیوونه♥

چشامو می بندم

صورتت رو به رومه

با یه لبخند شیک

با یه نگاه خوشحال

با چشایی که دوست داشتن ازشون می باره

تو چشات عشقه

اینو میدونم

اما...

اما چه خیال خامی داشتم

فکر می کردم عشقت مال منه

منو دوست داری

نمی دونستم...

عشقت مال یه نفر دیگست ... نه مال من

چشامو باز می کنم

اشتباه نمی بینم

این تویی

با یه لبخند شیک

دستت تو دست عشقت

چشات عاشقه عاشق کسی که دستش تو دست تو

تو که می خواستی بری

چرا منو نابود کردی؟

هنوزم نمیدونم

چرا؟

چرا...



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در شنبه 12 فروردين 1391برچسب:,ساعت 17:48 توسط عاشق دیوونه| |


آخرين مطالب
» دوست دارم
» عاشق دیوونه
» تنها
» راحت
» دل بریدی
» کاش...
» تویی باعث...
» خاطرات
» تو می دانی؟
» قربانی
» نامه
» فرشته ی پاک
» این تویی؟
» لبخند شیک
» برو
» از دست دلم
» نباید گریه کنم
» خنده ی خیالی
» گفتی...
» پاییز

Design By : RoozGozar.com